Saturday, August 4, 2018

මහවැලි කැලණි කලු වලවේ බෝක්කු

වයස යන්න කලින් කසාදයක් බැදපං කියන්නෙ මොකද කියල මට එච්චර ගානක් නැති උනත් පහුවෙනකොට දකින දේවල් වලින් මට එකම කාසියෙ දෙපැත්තක් පෙනුනා..කලින් බැන්දොත් මැන්ටල් වීගෙන එනකොටම ලමයි උස් මහත් වෙලා තියන නිසා ජීවන බර හෑල්ලු වෙන එක සහ හයිය ගාය තියන කාලෙ තරුන හැගීම් ගෑනීයෙක් එක්ක බෙදා ගන්න ලැබීමත් එක වාසනාවක්...එහෙම කිව්වෙ අවුරුදු දහනවයෙන් කෙල්ලෙක් උස්සපු මාමා කෙනෙක්...ඒක එක පැත්තක්...

අනික් පැත්ත තමා ඇටෙන් පොත්තෙන් එලියට එනකොටම ගෑනු ගන්නෙ නැතුව පොඩ්ඩක් නිදහසේ ඇවිදලා තරුන ජීවිතේ රසය විඳලා රටකට දෙකකට ගිහින් කීයක් හරි ඉතුරු කරගෙන අවුරුදු විසි නවයක් තිහක් වෙනකොට බයක් සැකක් නැතුව ස්තාවරයක් එක්ක කසාදයක් බඳින එක....

කොහොම හරි ඔය කියන එකේ දෙවනි එක මම තෝර ගත්තෙ අර උන මට එච්චර දරුනුවටම නැති නිසා. (නැතුවම නොවෙයි) ඔය වැඩේ කලා වගෙ නෙවෙයි ජීවන ගැටලු ටිකක් මතුවෙන කොට ගල් කොමඩ් එකේ කක්ක දාපු පූසට වෙන දේ මතක නිසා... කොහොම වෙතත් ගෑනු පරානයක් නැතුව ඔක්කොම මගේ වැඩ ටික කරගෙන මගේ ගමන මම ගියාට මාත් එක්ක වැඩ කරපු අපේ පාලයියට චීත්ත රෙද්දක අවශ්‍යතාව බරටම තිබුනා.... විසිදෙක ශ්‍රී ලොරියක වයස උනත් රැවුල කපලා කොන්ඩෙ කපලා දත් මැදලා නියපොතු ටික ග්‍රයින්ඩර් කරලා ගත්තම මූට අවුරුදු විසි හතක අටක පෙනුම ආවත් සිකුරා කුජීත වෙලා ප්ලූටෝ එක්ක අනියම් සම්බන්ධතාවක් පටන් ගත්තු නිසා ගෑනු පරානයක් හරිගියේම නැ... හැබැයි ඉතිං මූත් ගේම ඇතෑරියෙම නෑ...දකින දකින එකට ටෝක් කලා...ලංකාවෙ ඉන්න කෙල්ලන්ට නහය තියන නිසා මූව ඩෝන්ට් කෙයාර් වෙච්ච එකයි හැමදාම උනේ..
නාන්නෙ නෑනෙ මූ...😂😂😂😂😂😂
මේක ගැන කියන්න මම පස්සෙ වෙලාවක් ගන්නම්.මොකද මේක ශිශ්ටාචාරයක් ලියනව වගේ වැඩක්.... ඉතිං මූට කාන්තාවක් දැක්කොත් තනිකර දැපනෙ වැටෙන පොරක්....යකා බැඳගත්ත වගේ තමයි.... අහල පහල ඇන්ටිලාට පොල් කඩන්න ලෙලි ගහන්න දර පලන්න වගේ සමාජ සේව කටයුතුත් මේකා කරල දුන්නෙ ගෑනු දැකීමත් එක්තරා මොකක්ද එකක් වගේ නිසා වෙන්න ඇති...

ඉතිං දවසක්දා උදේ දහයට විතර වැඩ ගොඩ ගැහිල අම්මමෝ නැතුව ඉන්න වෙලාවක කැරවන් එකක් ආව යටින් සද්දයක් එනවා කියාගෙන....කොහොම හරි වාහනේ අස්සෙ රේන්ද වාටියක් තියනව දැකපු අපේ පාල අයියා බාශාව දාගෙනම එතෙන්ට ගියා...ඩ්‍රයිවරයට බහින්න බැරිවෙන්න දොරට අත තියාගෙනම මූ කතාව දැම්මෙ ඇතුලෙ හිටපු කෙල්ලො සෙට් එක හොඳට බලාගන්න අරමුනෙන් බව මං දන්නවා....😂😂😂😂
කොහොම හරි වැඩේ සැට් කරගෙන වාහනෙත් ගැරිජ් මිදුලෙ අයිනෙන් නවත්තගෙන මූ යට රිංගුවා තලගොයි ටයිප් එකෙන්. කොහොම හරි ටං ගාලා ලෙඩේ හොයාගත්තු පාල අයියා තද ටෝකක් දාලා "ඔය ඔක්කොම බහින්න වාහනෙන්...ඕක උඩ කට්ටිය දගලනකොට ඇහැට වැලි වැටෙනව "...ගෑනු ටික බැස්සුව වාහනෙන්...එහෙන් මෙහෙන් පලපු සාය කොට ටිකක් ගහපු කෙල්ලො ටිකක් වාහනේ අස්සෙ ඉදල අයිනට ගිහින් එතන තිබිච්ච අඩියක් විතර පලල එච් අයන් කෑල්ල උඩ වාඩි උනා..වාඩි වෙලා ටයිල් කැට වගේ පෝන් අරගෙන චොක්ක කොටන්න ගත්ත.....දැන් පාල අයිය තමා ලොක්ක....ගත්ත කාපට් එකක්. බලපං උඹල වැඩක් කලාට පස්සෙ මේව පිලිවලකට තියන්නෙ නෑනෙ කියල (ශෝඑකට) රෙදි කෑල්ලකින් පිහල එහෙම කැරවන් එක යටට තියල ඇවිත්.."බාසුන්නැහේ අරකෙ ජොයින්ට් පොල්ල ගලවන්න ඕනි කුරුසෙ ගිහිල්ල තියෙන්න" කියල රිංගුවා යටට....කොහොම හරි විනාඩි විස්සක් විතර ගියා...මූ තාම වෑන් එක යට.. යකෝ බොක්ස් එකක් බාන්න වෙලාව...එක පාරටම මු ආව එලියට "ඇන ඔක්කොම රවුන් වෙලා ගලවන්න වෙලා යනව" කියල යතුරක් දෙකක් අරගෙන මූ ආයෙ යටට ගියා..ආයෙත් පැය කාලක් විතර ඉඳලා මූ ආව එලියට ගත්තා නියනක් ගියා ආයෙ යටට... දැන් වැඩේට සෑහෙන වෙලවක් ගිහින් එන්ජිමක් බාන වෙලාව ඉවරයි....අපේ ලොක්කා පොඩ්ඩක් මේක ඇහැ ගහන් ඉදල පස්සෙ මට කතා කරල කිව්ව "අන්න අරූ අර වාහනේ කන්න හදන්නෙ පොඩ්ඩක් ගිහින් බලප මචං මොන මගුලක් කරනවද දන්නෑ පැය ගානක් තිස්සෙ" කියල..මාත් ඉතිං ගියා බලන්න වෑන් එක ගාවට.. පාත්වෙලා බැලුවම කියනතරම් අවුලක් ඇන වල පේන්න නැති නිසාත් කාපට් එකේ ඉඩ තිබුන නිසාත් රිංගුවා යටට..උඹ කොහෙද මේ යන්නෙ මේක මම ගලවන්නම් උඹ පලයං කියල මූ මට තග දැම්ම...මම සැලුනෙ නෑ ගත්තා දාහතරෙ යතුර දැම්ම ඇන වලට ටකස් ටොකොස් ගානකොට ඇනේ බුරුල් උනා...මොන රෙද්දක්ද බන් උඹ මේ කරන්නෙ, දාල අල්ලපං පන ඇතුව කියල යතුර දීලා මම එලියට එන්න හදනකොට තමා ලෙඩේ අහු උනේ..... 😂😂😂😂

මාත් සද්ද නැතුව එලියට ඇවිත් හිනාව කාගෙන ඉන්න හැදුවත් ඉන්න බැරි තත්වයක් උනේ ලොක්ක මොකෝ සීන් එක කියල මගෙන් අහපු හින්ද...... "ඇන ගැලවෙන් නැති ලෙඩේ තියෙන්නෙ වාහනේ නෙවෙයි වෙන තැනක" ඔන්න බලන්නකො ඕකාව එලියට ගන්න හැටි මම "කියල ගියා ලෙඩේ නිවරදි කරන්න....ලොක්කත් ආව පස්සෙන්...මම ඉතිං අර යකඩ බාර් එක ලගට ගිහින් ඒක උඩ වාඩිවෙලා හිටපු කෙල්ලන්ට කිව්වෙ වචන දෙකයි...මිස් ඔතන ඉන්න එපා ඔය උඩ තියන බෝඩ් එක දිරල තියෙන්නෙ හුලගට කඩා වැටෙයි කියල විතරයි....කෙල්ලො ටික සං සං ගාල නැගිටලා ගියා වෙන තැනකට... එසැනින් මෙන්න පාල අයිය ජොයින්ට් පොල්ලත් අරං එලියට ආව කඩිය වගේ සෑහෙන මහන්සි පාටක් පෙන්නගෙන....මොකද බන් ඇන ගැල වෙන්නෙ නැද්ද ලොක්ක අහනකොට මූ කියනවා මාර ඇනවගයක් හරි අමාරුවෙන් ගැලෙව්වෙ කියලා...😂😂😂😂මොකවත් නෙවෙයි වෙලා තිබුනෙ කෙල්ලො අර කොට සායවල් ඇඳගෙන යකඩ බාර් එක උඩ වාඩිවෙල ඉන්නකොට වෑන් එක යටට මහ වැලි කැලණි කලු වලවේ බෝක්කු සෙට් එකම මූට පෙනිල😂😂😂.ඒකයි ඇන හතර ගලවන්න මෙච්චර වෙලාගියේ ...අඩු වයසෙන් කසාදයක් කලේ නැතුවම වෙන දේවල් වල තවත් එක පැතිකඩක් එදා මට අවබෝධ උනා....... 😂😂

පොටෝ එකකින් ඇරෙන්න ගෑනු රූපයක් දැකල නැතුව මූට වෙච්ච් දේ....

ලොක්ක එදා මූට බැන්නෙ මිනිස්සුන්ගෙන් ගුටි නොකා කසාදයක් බැදපං කියලා

No comments:

Post a Comment