Saturday, August 4, 2018

පාල අයියට ආ මගුල් තුලාවක්

පාල අයියාගේ වයස තිස් එකක් වනතුරුත් මගුල් තුලාවක් හරිගියේ නැති එකට අපි හැමෝම පාහේ කනගාටු උනා(31න් පස්සෙ හරිගියා ඈ).....වැඩ පලට එන හිතවතුන් හරහා ආපු මංගල යෝජනා බරගානක් පිරික්සා බැලුවත් සහකාරියක් සැට් උනේ නැති එකට පාල අයියා හිටියෙත් හිතේ අමාරුවෙන් බව අපි දැනගෙන උන්න...පොඩි අඩියක් ගහපු හැම වෙලාවෙම පාල අයියා මේ ගැන කියන විට මට ඇති උනු කනගාටුව නිසාම මාත් මේකාට මගුලක් හොයන්න උදව් උනා...

මේ කාලෙදි නිතර නිතර ත්‍රීවීල් එකකින් ගැරිජ් එකට එන තරමක වයස මාම කෙනෙක් මා සමග හිතවත් වී තිබුනා..නම ගුනරත්න ...කතාවෙන් බහෙන් සහ ක්‍රියාවෙනුත් තරමක වැදගත් පෙනුමක් තිබුනු මේ මාම ත්‍රීවීල් එකට වැල්ඩින් ඩොට් එකක් තියාගන්න....ඇනයක් තද කරගන්න වගේ පොඩි වැඩ වලට ආවත් පොඩ්ඩක් වෙලා ආගිය තොර්තුරු කතාකරල ,තේ එකක් බොමු පුතේ කියල කඩේට බලෙන් ඇදගෙන හරි ගිහින් තමා ආපහු යන්නෙ....අංකල් හරි හිතහොද මිනිහා

දවසක් හැන්දෑවක වේල පහ වැඩ ඉවර වෙලා මම අපේ අනිත් බාස් කොලුවා ධනයා(ධනංජය) එක්ක කොට තාප්පෙ උඩින් වාඩියක් දාගෙන පොඩි චැට් එකක් දාගෙන හිටියා..මෙන්න මේ වෙලාවෙ අර උඩදි කියපු ගුනරත්න මාමා වැඩ පලට ආවා...ඇවිත් මාත් එක්ක කතාවට වැටුනා....කොහොම හරි අපේ මාතෘකාව බවට පත් උනේ පාල අයියව...මම ඉතිං පාලයාගේ මේ මහා ජීවන අර්බුදය ගැන මාමට කිව්වා....වෙලාව කියන්නෙ මාමත් ඉඳල තියෙන්නෙ පාල අයියට තිබුනු ජාතියේ ප්‍රශ්නයකට මැදිවෙලා...

මාමගෙ නංගිගෙ දුවෙක් ඉන්නවලු මාමගෙ ගෙදර නතරවෙලා. මේ ගැනු ලමය පොඩි කාලෙම අම්මයි තාත්තයි (මාමගෙ නංගියි මස්සිනයි) වෙන් වෙලා ඉඳල තියෙන්නෙ....පසු කාලෙකදි මේ දෙන්නම නැතිවෙලා.... කොහොම හරි කෙල්ලව හදාගෙන තියෙන්නෙ මාමයි නැන්දයි...පර්චස් 15 විතර ඉඩමක තිබුනු කෙල්ලගෙ මහ ගෙදර කෙල්ල නමට ලියලලු තියෙන්නෙ...කෙල්ලට බදින්න හොයපු කොල්ල බින්න කසාදෙකට කැමති උනොත් හොදයි කියල තමා මාම හිතං ඉදල තිබුනෙ......මේක ඇහුන විතරයි මට හිතුනෙම මේ මගුල අපේ පාලයට ගැලපෙනව කියලමයි....මොකද මාමලෑ ගෙවල්ගාව ඉදන් වැඩ පොලට යන්න රුපියල් දොලහයි බස් එකට😂😂😂.... මූට ඉන්න ගෙයක් දොරකුත් නෑ..නෑදෑයෝ ඇත්තෙත් නෑ.. අනික මාම කාරයත් හොද මිනිහා...මූත් මාසෙකට හොද ගානක් හොයා ගන්නවනෙ.....මාමට අයිඩියා එක දැම්මම මාම කිව්වෙ එහෙනම් පුතේ මුන් දෙන්න ඉස්සෙල්ල මුන ගස්සවලා බලමු කියලයි...එදාම පාලයාගෙ කේන්දර කොපියත් දීලම තමා මම මාමව පිටත්කලේ.....
දවස් තුනකින් මාමා ආවා... පුතේ කේන්දර දෙක බැලුව ඒකනම් ගැලපෙනව කියල කිව්ව....පාලයත් මේක අහගෙන ඉදලා ලැජ්ජාවෙන් එහාට ගියේ අද ඊයෙ කොටහලු වෙච්ච කෙල්ල වගේ....නොදකිං කබරයා😂😂😂🔫
ඉතිං මාමයි මායි අපේ ලොක්කයි එකතුවෙලා පොඩි සාකච්ඡාවකින් පස්සෙ ඒකමතික තීරනේකට ආවා.. ඒ තමයි වැඩි වැල් වටාරං නැතුව හවස් වරුවක දන්න කියන එකෙක්ගෙ වාහනයක් අරගෙන කෙල්ල බලන්න යන්න... නෝමල් පොරක් නිසා මාමත් කිව්ව පුතේ එහෙනම් අහවල් දවසෙ හවස හයට විතර ඇවිත් යන එන්න කියලා...කොහොම හරි දවස උදා උනාට පස්සෙ ලොක්ක අපට වේල පහ නිවාඩු දුන්න....අපිත් ඉතිං ලෑස්ති උනා කෙල්ල බලන්න යන්න....අපි පල්ලෙහාට වෙලා වෑන් එකේ එකා එනකං හිටිය....මෙන්න බොල කවුද මන්දා දැකල පුරුදු පොරක් එනවා නිකං නළුව වගේ...අප්පට සිරි මේ පාලයියනෙ....මූ රැවුල , කොන්ඩෙ කපලා දත් මැදලා ජෙන්ටා වගේ ඇදල සපත්තු දෙකක් දාලා පාල අයියා කෙලින්ම බොලිවුඩ් නලුව වගේ...
හරි ඔන්න දැන් අපි ගියා ගෙදරට..මායි ධනයයි , පාල අයියයි...මාම බොහොම සුහදව කතා කරල ගෙට ගිහින් වාඩිවෙලා කතාව පටං ගත්තා..ටිකකින් මාම ගේ ඇතුලට ඔලුව දාලා "පුතේ ඔය තේ ටික අරං ආවනම් මේ පුතාලට" කිව්ව විතරයි කෙල්ල ආපි තේත් අරගෙන.....මායි පාලයි ධනංජයයි හිටියේ එකම සැටියෙ... පාලය ඉන්නෙ මැද....සැටිය දිහා බලපු ගමන් කෙල්ල හොල්මං...කොල්ලො තුන්දෙනෙක් ඉන්නවා. මෙතනින් කවුද යකෝ මනමාලයා.😂😂😂😂 *%* වා පුන්සදේ ලංතෑරුම ලිදේ...කෙල්ලට ලගම හිටියෙ මම.. මේකි ආවා මා ගාවට ඉස්සෙල්ලම ඇල්ලුව තේ එක මට....ගියා අනිත්පැත්තට...ඊගාවට ඇල්ලුවා ධනයට තේ එක.....මැද්දට යන්න බෑ මල්පෝච්චියක් තියනව ටීපෝ එක ගාව. මා දිහෑ හොරෙන් බලපු කෙල්ල ට්‍රේ එක ටීපෝ එක උඩ තියලා බිම බලාගෙන ගිහින් කමාරේක උලුවස්සෙ දොර රෙද්දට මුවාඋනා....කාටත් නොපෙනෙන විදිහට මා දිහා හොරෙන් බලන්න පටන් ගත්ත ගියා.....මාව හීතල වෙලා ගියා හත්තිලවෙ මේ මොකද උනේ මාමටත් උඩ බිම නැ..පාලයා දිහෑ බැලුවම මු යකාවේස වෙලා වගේ මා දිහා බලන් ඉන්නවා.... ධනංජයා වෙවුලනවා හිනාව නවත්තගෙන....😂😂😂 අයිඩියා නෑ එකෙක්ටවත්.....කෙල්ල හිතුවෙ මනමාලයා මං කියල..😂😂😂😂 කරන්න දෙයක් නෑ හතර දෙනාම මොකවත් නොවිච්ච ගානට තේ බීලා ඉවර උනාම මම මාමව පැත්තකට අඩ ගහල කිව්ව මාමෙ අපි එහෙනම් ගිහින් එන්නම් පස්සෙ වෙලාවක...ඊට පස්සෙ බලමුකො ඉස්සරහට කරන්න තියන දෙයක් නේ ද කියල යාංතං මාරු උනා....මම කොයිකටත් වාහනේ පස්සෙ සීට් එකේ වාඩි උනේ පාල අයියා මල පැනලා ඉන්න වෙලාවෙ වීල් බ්‍රශ් පාරක්වත් ඇරල දැම්මොත්. කාට කියන්නද....ගැරිජ් එකට ආපු පාල අයිය කිව්වෙ එකම දෙයයි තොපි දෙන්න ආයෙ මට මගුල් හොයන්නත් එපා මං කෙල්ලො බලන්න යනකොට තොපි දෙන්න එන්නත් එපා....😂😂😂එච්චරයි😂😂😂😂

දවසක් දෙකක් යනකොට කතාව නොදන්න එකෙක් නෑ...😂😂😂

පසුවදන..අපි ආවට පස්සෙ මාම කෙල්ලගෙන් අහල තිබුනා දුව පාලයියට කැමතිද කියලා...කෙල්ල දීපු උත්තරේ පස්සෙ කාලෙක මට ආරංචි උනේ...හාපෝ අර කොටාද මනමාලයා මම ඌට කැමති නෑ , මම හිතුවෙ අර උස අයිය කියලනෙ මාමෙ (මට😂) ..කියල කිව්වලු....මම ඕක පාලයට කිව්වෙ නෑ

No comments:

Post a Comment