Saturday, August 4, 2018

මැක්කෙක්ට තියෙනවා උනක්

මැක්කෙක්ට තියෙනවා උනක් , පිස්සුවක් , ඇබ්බැහි වීමක් තමන්ගෙ විශය පථයට අදාල ගොඩක් දේ ඉගන ගන්න...ඌ ඒකෙන් තමයි තමන්ගෙ ආත්ම අභිමානය ගොඩ නගාගන්නෙ, සමාජයෙ කැපී පේන්නෙ...... කොටින්ම මම පොරක් කියන මට්ටමට එන්නෙ... ඒක තමයි ඌට තියන ලොකුම වටිනාකම..ඕක හිතට ගත්තොත් හරි.

මෙන්න මේ කාලෙ වෙනකොට මම පොඩීයට නමක් හදාගෙන හිටියෙ,අහවල් මල්ලි ගාවට යන්න ඕකා මොකක් හරි කරල දෙයි , කියන තත්වෙට.........ඉතිං
ඔන්න දවසක් අපේ වැඩ පලට හිනෝ ටිපර් එකක් ආව ඩීසල් මිස් එකක් තියනව කියල....මේක වැඩ පලවල් දෙක තුනකට ගිහින් ඩීසල් ෆිල්ටර් මාරු කරල, ටැංකි සුද්ද කරල, ලයින් සුද්ද කරල, වන්නම් දහඅටම නටල, ලෙඩේ හරි ගිහින් නෑ......ලොරිය එනකොට අපේ කථා නායක තමයි ගේට්ටුව ගාව ඉඳල තියෙන්නෙ..(ඕකා ඉන්නෙ ඔතනමයි මොකද කවුරුහරි ආවොත් ජොබ් එක අරගෙන ගානක් කපා ගන්න😂) ඈත ඉඳල එන වාහනේ සිග්නල් දානකොටම මේකා ලෙඩෙත් මීටර් කරන්, ගානත් හිතින් හදාගන්න තරම් දක්ශයෙක්....කොහොම හරි ලොරිය ආපු ගමන් ඩ්‍රයිවර් අහල තියෙන්නෙ මාව..මූ කියල ඌව වැඩක් නෑනේ උබට මොකද්ද හදන්න තියෙන්නෙ කියලා...පස්සෙ ඩ්‍රයිවර් කියල අපේ මුදලාලි කිව්වෙ ප්‍රසාද් ගාවට යන්න කියල.... කෝ නැද්ද ප්‍රසාද් කියල අහල.. ඒ ගමන මූ
කියල කොහාට හරි ගිහින් කොයි වෙලේ එයිද දන්නෙ නෑ ඔන්න ඕක නවත්තපං මෙතනින් මම බලන්නම් කියල..පස්සෙ ඩ්‍රයිවරයත් ඉක්මනට යන්න ඕනි හින්ද මූට ලෙඩේ බලන්න කියල....ඉතිං මූ ලොරියට නැගලා ස්ටාට් කරල රවුමක් දුවල ඇවිල්ල වාහනෙන් බැහැල තියෙන්නෙ ,ඉන්ජෙක්ටර්, ඉන්ජෙක්ටර් පොම්ප ඔක්කොම අනිවාර්යයෙන්ම සර්විස් කරන්න ඕනි කියාගෙන...මේ වෙලාවෙ තමයි මම තේ එකක් බොන්න පහල කඩේට ගිහින් ගැරිජ් එකට ආවෙ....ඔන්න ඉතිං ඩ්‍රයිවර් බුවා මම දන්න එකෙක්.. මං ඌත් එක්ක ඇතිවෙච්ච සංවාදය තමයි මේ.

ඩ්‍ර. ආ ප්‍රසා කොහෙද බන් ගියේ......

ම. මම ගියා බන් තේ එකක් බොන්න.... මොකෝ මේ පැත්තෙ හුග කාලෙකින්

ඩ්‍ර. සති තුනක් විතර නිවාඩු බන් වෙඩින් එක තිබ්බනෙ.....ලොරියට නැග්ගෙ ඊයෙ බන් ලෝඩ් එකක් පටවන්න යන්න හිටියෙ....මිස් එකක් ආව දුමත් එක්ක, පස්සෙ අහවලායි අහවලායි අහවලාගෙ ගැරිජ් එකේ අහවලායි බැලුව බන් කරන්න තියන ඔක්කොම කලා හරි ගියේ නෑනෙ...මුදලාලි කිව්ව මෙහෙට එවන්න කියල
ඒකයි ආවෙ.

ම. හරි එහෙනම් බලමුකො මොකද අවුල කියල...උඹ මේක සති තුනකට උඩදි නැවත්තනකොට අවුලක් තිබුනෙ නෑනේ නේද...

ඩ්‍ර. ඔව් ඔව් කිසි අවුලක් නෑ බන්...එදා නැවැත්තුවට පස්සෙ ඊයෙ තමා ස්ටාට්කලේ
ඔක්කොම බැලුව බන් හිතා ගන්න බෑ මොකක්ද කියල..අහවලා කිව්වෙ පොම්පෙයි ඉන්ජෙක්ටර් ටිකයි සර්විස් කරන්න වෙනව කියල...

එහෙනම් කැබ් එක උස්සපං මං එන්නං කියලා ආවුද කාමරේට ගියේ මේ කියන විදිහෙන්නම් කීයටවත් ඩීසල් ලයින් එකේ අවුලක් නම් වෙන්න බෑ කියල හිත හිත, කාමරේට ගිහින් අඩුවක් නියනක් අරං එනකොට මෙන්න අපේ ඩයල් එක එනවා ඉස්සරහට.....උඹ මොකද කරන්න හදන්නෙ මූ මගෙන් අහනවා....මම කිව්ව අර ටිපර් එක බලන්න යන්නෙ කියලා....

මූ කියනව උඹ ඒකෙ මොනව බලන්නද.....මම ඒක බලලා තියෙන්නෙ ඒකෙ පොම්පෙයි ඉන්ජෙක්ටරුයි සර්විස් කරන්න ඕනි මෙන්න මෙහෙ තියන වැඩක් බලාගෙන හිටපං කියල...මම ඇහුවා හොදටම ශුවර්ද කියලා...මූ කියනව යකෝ උඹල දනගාන කාලෙ අපි ඕව කලේ....ඇනයක් දෙකක් ගලවන්න පුලුවන් උනාට වාහන වාහන හදන්න බෑ...මෙන්න මෙහෙ පැත්තකට වෙලා හිටපං.... කෝමද
මුගෙ ටෝක....හපොයි කස්ටමර්ලා ඉස්සරහ මූ මාව කෑව නෙදකිං...මූ මෙහෙම කියන්න හේතුව නම් මම හොඳට දන්නවා...මොකද ලංකාවෙ ගැරිජ් වල වැඩක් කරලා ගැරිජ් එකේ බිල ගෙව්වට පස්සෙ වැඩේ කරපු බාස්ට පොඩි සම්තින් පාරක් වදිනවනෙ...මූ ඉතිං ට්‍රයි කරන්නෙ ලොකුවට සම්තිං පාර වදින කස්ටමර්ල අල්ලගන්නනෙ...මගෙ කාඩ් එක කස්ටමර් ඉස්සරහ කුඩු කලාම ඌටනෙ චාන්ස් එක....දැන් ඉතිං කට වහගෙන හිටපං කියල හිතුනත් මේකෙන් ලොකු අලකලංචියක් වෙන බව මට හිතුනා.. ගැරිජ් එකේ නමටත් මේකෙන් හානියක් වෙලා අපේ නමටත් ගල් ගහන සීන් එකක් වුනොත් වෙන තැනකට වැඩට ගන්නෙත් නෑනෙ😂.... ඔහොම හිතල මම කොයිකටත් බාසුන්නැහේට කිව්ව අහවල් වාහනේ පොම්පෙ ගලවන්න යන්නෙ ඊට කලින් අයිති කාරයට කියලම හිටියනම් හරි නේද කියල...පස්සෙ ලොකු බාසුන්නැහෙත් අයිතිකාරයට කෝල් එකක් අරං කිව්ව මෙහෙම වැඩක් තියෙන්නෙ මේක ගැලෙව්වොත් බර ගානක් යයි කොයිකටත් මුදලාලි මෙහෙට පොඩ්ඩක් එන්න කියල...ගානක් යනව කිව්ව විතරයි මුදලාලි ආවෙ රොකට් ගියර් එක දාපු පල්සරේක....මුදලාලි ආපු ගමන් අරූ ගියා ඉස්සරහට දැම්ම මුගෙ නීචකුලේ වශී ගුරුකම් හා සමාන වචනටික....ඒවට රැවටෙයිද මුදලාලි.. එයත් ගල් පලලා මද කාලා ආපු පොරක්....ඔන්න ඔය වෙලාවෙ මාත් ගියා ඔතෙන්ට....මාව දැක්ක මුදලාලි, ආ මල්ලි මොකෝ අපේ වාහන බලන්නෙ නැත්තෙ තරහ වෙලාද කියල ඇහුවා...මං ඉතිං නෑ නෑ මුදලාලි මේකෙ ලොක්ක මෙයානෙ කියල අරූව පෙන්නුව.😂එයා බැලුවම ඇති කියලත් කිව්ව...😂😂 බාසුන්නැහේ ඉන්න තැන ඕක කිව්වනම් හොඳ ස්ලෝකයක් අහගන්න තිබුන....

මුදලාලි කියනව මල්ලි වාහනේ එව්වෙ උබට බලන්න....අහවල මට කිව්වෙ උඹට මේක පෙන්නන්නකියල පස්සෙ අරූ මාව කන සයිස් එකෙන් බලලා ගියා අහකට ..මම ඉතිං ඩ්‍රයිවරයට කියල වාහනේ ස්ටාට් කරපං කියල සියලු ශිල්ප ඥානය යොදලා වැඩේට බැස්ස.....එහෙන් මෙහෙන් අත පත ගාලා බලනකොට මේකෙ තියෙන්න් ඩීසල් අවුලක් නෙවෙයි එයාර්ක්ලීනර් එකේ අවුලක් බව මට හිතුන.. කොයිකටත් කියලා
එයාර් ෆිල්ටර් එක ගලවලා බැලුවම ඒකත් හොඳයි....පොඩ්ඩක් එහෙ මෙහෙ බැලුවත් මටත් මේක හරි ගැටලුවක් උනා...ලෙඩේ හොයන්න පරක්කු වෙනකොට නෝන්ඩිවෙයිද කියල හිතිල දාඩිය පොඩ්ඩකුත් දැම්මට ඒක රස්නෙ නිසා කියල හිත හදාගෙන තවපොඩ්ඩක් අතගානකොට එකතැනක පොඩි ලෙඩක් හම්බ උනා...එතන පොඩ්ඩක් අත පත ගාල බලනකොට ලෙඩෙ මාට්ටු...විනාඩි දෙකෙන් ඉන්ලට් මැනුෆෝල්ඩ් එකේ බටේ ගලවලා බලනකොට මේන්න ලෙඩේ.... එයාක්ලීනර් එකේ ඉදන් මැනුෆෝල්ඩ් එකට එන ප්ලාස්ටික් බටේ බ්‍රැකට් එක කැඩිල චැසියෙ ඇතිල්ලිලා ලොකු හිලක් හැදිලා....ඒක අස්සෙන් ඇතුලට ගිය මීයෙක් අංග සම්පූර්න තට්ටු නිවාසයක් හදල වටේ ඉන්න මීයන්ට කුලියට දීලා..ඒතරම් ලොකුයි..මොකද වාහනේ ටික දවසක් නවත්තලානෙ තිබුනෙ...වාහනේ ස්ටාට් කලා විතරයි ශොපින් කවර පෝර උර කෑලි වලින් නිශ්පාදිත මී කූඩුව ඇදිලා ගිහින් හීට් කෝර් එකේ හිරවෙලා...ආයෙ ඉතිං ඒ ගැන කියන්න දෙයක් නෑනෙ....වාසනාවට ඉස්සෙල්ලම ශොපින් කවරෙ හිරවෙච්ච නිසා ඇන්ජිමට රොඩු ඇදලා නෑ...විනාඩි පහක් හයක් ඇතුලත මට ඔය ලෙඩේ මාට්ටු වෙනකොට අපේ අදාල පුද්ගලය ආගිය අතක් නෑ😂😂මුදලාලිට පට්ට හැපි...ඒහා සමානව යකා තද වෙලා..තවපොඩ්ඩෙන් පොම්පෙ ගලෝලා ඉන්ජෙක්ටර් ගලෝල විසි තිස්දාහක් කුඩුනෙ.....අර මට කින්ඩිය දානකොට හිටපු කස්ටමාලත් එතන ඉඳලා සීන් එක දැක්ක නෙ. ඒකෙන් මගෙ රැස්පොට්💪💪 එක තවපොඩ්ඩක් උඩගියා.. ඊට පස්සෙ ටික දවසක් යනකං මූ මගෙ වැඩ වලට අත දාන්න ආවෙ නෑ...හැබැයි ශ්‍රී ලංකා ප්‍රජාතන්ත්‍රවාදී සමාජවාදි ජරනරජයේ රෝම ලන්දේසි නීතිය තාම හරියට ක්‍රියාත්මක වෙන නිසා අරූ මාව නිලවශයෙන් මැරුවෙ නෑ...යටින් දෙන්න තියන ඔක්කොම ගේම් දුන්න...😂😂😂😂😂😂😂

2 comments:

  1. අරූට ⁣රෙද්දක් ඇඳගෙන එතන තවත් වැඩ කරපු එකනෙ වැඩේ

    ReplyDelete